close

http://www.wretch.cc/blog/tolacoolbaby/21137781

 

At last 最後
My love has come along
我的愛已經來到
My lonely days are over
孤單日子也終於結束
And life is like a song
就像一首歌我的生活
At last
最後
The Sky above ARE blue
天空有點憂鬱
My heart was wrapped UP in clover
而整顆心為你充滿狂熱充滿幸福
The night i HAVE looked at you
那晚看著你
I found a dream, that i could speak to
跟你談論我的夢
A dream that i, can call my own
一個可以屬於自己的夢
I found a thrill, to press my cheek to
激動的情緒連自己都忍不住顫抖
A thrill that i, have NEVER known
不明白為何會自己會如此
You SMILED, you smiled
伴隨著你的微笑
And then the spell was cast
我們一起寫下這個夢
And here we are in heaven
但至少與你在一起置身猶如天堂
For you are mine at last
最後你終於屬於我
I FOUND A DREAM
跟你討論屬於我的夢
THAT I COULD SPEAK TO
A DREAM THAT I CAN CALL MY OWN
一個可以屬於自己的夢
I FOUND A THRILL, TO PRESS MY CHEEK TO
激動的情緒連自己都忍不住顫抖
A THRILL THAT I, HAVE NEVER KNOWN
不明白為何會自己會如此
YOU SMILED YOU SMILED
伴隨著你的微笑
And then the spell was cast
我們一起寫下這個夢
And here we are in heaven
但至少與你在一起置身猶如天堂
For you are mine at last
最後你終於屬於我
AT LAST
AT LAST
AT LAST

arrow
arrow
    全站熱搜

    jsy247 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()