close

演唱:Martine McCutcheon(瑪天妮麥格倫)
詞曲:wendy page jim marn


This is my moment  這是我的時刻
This is my perfect moment with you 這是我與你最完美的時刻
This is what god meant 這是上天的旨意
This is my perfect moment with you 這是我與你最完美的時刻
I wish I could freeze this space in time 希望一切靜止在此時空中
The way I feel for you inside  我如是感受到你在我心中
Tell me you love me when you leave 告訴我你愛我當你離開的時候
You're more than a shadow, that's what I believe 你不僅只是我生命中的過客我如是相信著
You take me to places I never dreamed i'd see  你引我經歷前所未有的感受
Minute by minute you are the world to me 分分秒秒你是我的所有
I wish I could frame the look in your eyes 點燃愛的火苗在你的視線之中
The way that for you inside 我如是感受到你在我心中
And if tomorrow brings a lonely day 如果明天註定寂寞
Here and now I know I haven't lived in vain 但我知道這一生已無怨尤
I'll cry my tears in the rain and if love never comes again 在雨中流下我的淚水而我的愛將不再複返
I can always say Ive been 但我相信我曾經愛過
To paradise skies in your eyes... In your eyes 在你眼中我看見天堂
So tell me you love me the moment you leave 告訴我你愛我當你離開的時候
You're more than a shadow, Ive just to believe 你不僅只是我生命中的過客我如是相信著
I wish I could keep you all of my life 我想留住你我生命中全部都是你
The way that I feel for you inside 我如是感受到你在我心中
This is my perfect moment with you, with you 這是我最完美的時刻

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    jsy247 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()