主唱:t.A.T.u.

------------------------------------------

I am the son and the heir. 我是兒子和繼承人

Of a shyness that is criminally vulgar. 犯罪粗俗的羞怯

I am the son and heir. 我是兒子和繼承人

Of nothing in particular. 沒有什麼特別的

You shut your mouth. 你閉上嘴

How dare you say? 你怎樣敢說

I go about things the wrong way. 我著手去做事情,按錯誤的模式

I am human and I need to be loved. 我是人,我需要被愛

Just like everybody else does. 正如其他的每人一樣做

I am the son and the heir. 我是兒子和繼承人

Of a shyness that is criminally vulgar. 犯罪粗俗的羞怯

I am the son and heir. 我是兒子和繼承人

Of nothing in particular. 沒有什麼特別的

You shut your mouth.. 你閉上嘴

How dare you say? 你怎樣敢說

I go about things the wrong way. 我著手去做事情,按錯誤的模式

I am human and I need to be loved. 我是人,我需要被愛

Just like everybody else does. 正如其他的每人一樣做

There's a club if you'd like to go you. 如果你想走你,有一個俱樂部

Could meet somebody who really loves you. 能見到真的愛你的某人

So you go, and you stand on your own and. 因此你去,並且你獨自站和

You leave on your own and you go home, 你獨自離開,你回家,

And you cry and you want to die. 並且你哭,你想要死。

When you say it's gonna happen "now", 當你說時,它"現下"將要發生,

When exactly do you mean? See I've already. 你正好什麼時候意思是? 看我已經有

Waited too long and all my hope is gone. 等待的太長時間和我的全部希望都消失

You shut your mouth. 你閉上嘴

How dare you say? 你怎樣敢說

I go about things the wrong way. 我著手去做事情,按錯誤的模式

I am human and I need to be loved. 我是人,我需要被愛

Just like everybody else does. 正如其他的每人一樣做

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    jsy247 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()